چه خواهد شد اگر به سمت چپ آلپورت سندرم درمان نشده اتفاق می افتد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه خواهد شد اگر به سمت چپ آلپورت سندرم درمان نشده اتفاق می افتد

چه اتفاق خواهد افتاد اگر سندرم آلپورت چپ سندرم UntreatedAlport درست مثل بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است. به عنوان مثال هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد، بیماران در مورد پیش آگهی بسیار نگران هستند. پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سندرم آلپورت درمان نشود؟
اگر به سمت چپ سندرم آلپورت درمان نشده چه اتفاقی می افتد؟
در مقایسه با زنان، مردان با سندرم آلپورت پیش آگهی ضعیف است. بسیاری از مردان مبتلا به سندرم آلپورت وابسته به X خواهد نارسایی کلیه در 20S و یا 30S خود را تجربه می کنند. اگر درمان نشود، در نهایت، آنها را مجبور به نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی. در این مورد، طول عمر آنها خواهد شد به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار. با این حال، نارسایی کلیه ممکن است تا سنین 40 تا 50 رخ می دهد. علاوه بر نارسایی کلیه، بسیاری از مردان ممکن است از دست دادن شنوایی قابل توجهی توسعه و برخی ممکن است عوارض در میانسالی خود می میرند.
با این حال، خطر ابتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد به عنوان آنها را در سن.
بنابراین، هنگامی که شما با تشخیص سندرم آلپورت، شما باید درمان را در یک بار دریافت به متوقف کردن عملکرد تشدید کلیوی و همچنین جلوگیری از دیگر عوامل خطر بالقوه است. علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط شما ایجاد کند. شاید، آن را مفید نیست به بطور منظم احساس نشانه های شما اما حداقل، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه شما را ندارد.
حالا شما می دانید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سندرم آلپورت درمان نشود، به طوری که در حال حاضر اقدامات، اجازه ندهید که بیماری خود را از کنترل خارج.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم آلپورت، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: